Nya numret av Moments ute nu

I höstens nummer kan du läsa om vad som sker när 9 000 hundar träffas på MyDog, hur Volvokoncernens vd ser på framtiden och om Upper House Dinings stjärna i Guide Michelin. Läs också om hösten mässor, hur vi arbetar med hållbarhet vad som kännetecknar vår svenska fikakultur.

Hämta ditt nummer av Moments på vår mötesplats eller läs det digitalt. Magasinet finns på svenska och engelska och kommer ut med två nummer per år. Nästa nummer av Moments släpps i februari.

OM SVENSKA MÄSSAN

Svenska Mässan koncernen drivs i stiftelseform och är en av norra Europas största integrerade mötesplatser med ett unikt cityläge i centrala Göteborg. Svenska Mässan har visionen att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen. Koncernen arbetar framgångsrikt med mässor och möten, hotell, restaurang och underhållning. Varje år välkomnar vi cirka 1,8 miljoner besökare till vår mötesplats. Svenska Mässans huvuduppdrag är att främja näringslivet och årligen genererar koncernen drygt 2,6 miljarder kronor i besöksnäringseffekter till Göteborg.